Închis

proiect marketing

• document Microsoft Word (extensie .docx sau .doc);

• maximum 10 pagini; cu font Times New Roman; mărime 12; spațiere rânduri: 1; aliniere

Justify; margini (Sus, Jos, Stânga, Dreapta): 2,5 cm; orientare portret; dimensiune A4;

scriere cu diacritice;

• structura proiectului:

Titlul:STUDIUL PIEŢEI PRODUSULUI (SERVICIULUI) „X” PE PIAȚA DIN ROMÂNIA

A. Identificarea pieței produsului (serviciului) – se vor puncta elemente legate de profilul

pieței studiate, descrierea principalelor dimensiuni ale pieței (arie, structură,

capacitate);

B. Analiza cererii – caracteristici: prezentarea unității de cumpărare, consum și decizie,

identificarea frecvenței cumpărării/consumului, identificarea cantităților, sortimentelor

și mărcilor achiziționate etc.;

C. Identificarea principalilor concurenți și a tipului de concurență existentă;

D. Analiza ofertei – caracteristici: prezentarea principalilor ofertanți, a produselor oferite,

volumul producției, vânzărilor etc.;

E. Politica de marketing a principalilor 3-5 competitori:

• Misiune, obiective, strategii de marketing

• Mărci, produse și servicii oferite

• Prețuri și tarife practicate

• Modalități de distribuție utilizate

• Strategii și tactici de comunicare

F. Puncte forte și puncte slabe ale fiecărui competitor (Analiza SWOT)

G. Concluzii

H. Bibliografie

• surse recomandate pentru documentare în vederea realizării proiectului:

o Balaure, V.; Adăscăliței, V.; Bălan, C.; Boboc, Șt.; Cătoiu, I.; Olteanu, V.; Pop., N. Al.;

Teodorescu, N., 2002. Marketing. Uranus, București.

o publicațiile periodice (precum Capital, Forbes, Revista Piața, Magazinul Progresiv)

o publicațiile cotidiane (precum Ziarul financiar)

o baza de date Euromonitor - din Intranet ASE - [login to view URL]

o „Anuarul statistic al României” sau datele disponibile la adresa [login to view URL]

o site-urile web sau publicațiile periodice ale principalilor competitori de pe piața

analizată

o site-urile web sau publicațiile periodice ale asociațiilor profesionale specializate

existente pe piața analizată

Aptitudini: Marketing, Publicitate

Vezi mai multe: diễn đàn facebook marketing, diễn đàn freelancer, dự án freelance, dự án freelancer, dự án outsource android, freelancer ön ödemeli mi, locuri de muncă graphic designer în cluj napoca cluj, newnation project manager emplois à n djamena, Dự án thầu, quản lý dự án, dự án, Düğün, traducci.ón, đồ án, Đón, các bước làm dự án, giai đoạn chuẩn bị đầu tư dự án xây dựng, các bước lập dự án quy hoạch, các bước triển khai dự án, trình tự các bước lập dự án

Despre angajator:
( 0 recenzii ) Dubai, United Arab Emirates

ID Proiect: #22114214

2 freelanceri licitează în medie 52$ pentru acest proiect

mmayinde

I am into digital marketing

%bids___i_sum_sub_32%%project_currencyDetails_sign_sub_33% USD în 1 zi
(0 recenzii)
0.0
andreeamldv

Salut! Te pot ajuta cu redactarea proiectului. In timpul liber redactez articole pentru diverse conferinte, teze de doctorat, reviste de specialitate. Structura proiectului tau se aseamana cu cele pe care le-am realiza Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 7 zile
(0 recenzii)
0.0