Find Jobs
Hire Freelancers

Retail and Staff Management Mobile & Desktop POS

$250-750 USD

Închis
Data postării: peste 3 ani în urmă

$250-750 USD

Plata la predare
1. Gestionați inventarul Creați un produs nou / Editați produse / Ștergeți produse Reporniți inventarul produselor și cumpărați unități de la furnizori. Imprimați etichete de produs. 2. Gestionați vânzările Faceți vânzare Checkout cu numerar, bancă și credit Scanați cu ușurință codul de bare / codul QR al produsului pentru a adăuga la lista coșului Puteți conecta o vânzare la client și personal pentru referințe de raport. Tipăriți chitanțe. Reimprimă vânzările anterioare Oferta DOC pentru necesarul de comanda - agentilor din teren 3. Gestionați clienții Creați, editați și ștergeți cu ușurință clienții. Obțineți cheltuieli ale clienților și vinde istoric. Apelați, trimiteți mesaje și e-mail clienților cu ușurință. 4. Gestionați personalul Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul. Obțineți istoricul jurnalului de audit al personalului. Apelați, trimiteți mesaje și e-mail personalului cu ușurință. 5. Gestionați furnizorii Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul. Obțineți rapoarte de achiziții ale furnizorului cu produse. Apelați, trimiteți mesaje și e-mail furnizorului cu ușurință. 6. Gestionați achiziția Creați cu ușurință achiziții de la furnizori. Stabiliți prețul de cumpărare și vânzare a produsului. Setați unitățile de produse care urmează să fie livrate. Imprimați raportul de cumpărare. 7. Gestionați cheltuielile magazinului Creați și gestionați cheltuielile magazinului. Setați un tip de cheltuieli și atribuiți-l cuiva. 8. Gestionați dispozitivele Creați dispozitive de magazin. Atribuiți un dispozitiv unui rol. Conectați un dispozitiv la standul dvs. (Acest lucru este din motive de securitate). 9. Gestionați documentele din magazin Creați și gestionați documente de stand. Creați și gestionați categoria documente. Alte caracteristici Aspecte de proiectare a materialelor. Autentificare / Înregistrare / Modificare parolă și Modificare e-mail acceptate. Pagina Detalii magazin. Suport multi utilizatori și suport multi standuri. Reclame Google. Logare personal. Imprimați din Bluetooth și din software-ul de imprimare terță parte (USB, WIFI și Bluetooth) Si multe altele. Ce puteți face cu această aplicație Puteți crea mai multe conturi pentru multi-tarabe Creați inventar Creați personal Creați clienți Creați furnizori Faceți o achiziție Faceți o vânzare Lista produse Consultați rapoartele angajaților, furnizorilor și clienților Produse de reaprovizionare *** limba ROMANA
ID-ul proiectului: 28221406

Despre proiect

7 propuneri
Proiect la distanță
Activ: 3 ani în urmă

Vrei să câștigi bani?

Avantajele de a licita pe platforma Freelancer

Stabilește bugetul și intervalul temporal
Îți primești plata pentru serviciile prestate
Evidențiază-ți propunerea
Te înregistrezi și licitezi gratuit pentru proiecte
7 freelanceri plasează o ofertă medie de $454 USD pentru proiect
Avatarul utilizatorului
Am construit un proiect similar în experiența mea din trecut, așa că am experiență în APLICAȚII DE MANAGEMENT PERSONAL ȘI RETAIL. Vă pot proiecta și dezvolta proiectul cu funcții și funcționalități complete, după cum aveți nevoie. Voi fi disponibil cu normă întreagă pentru lucrare și disponibil până când vei fi mulțumit de lucrare. Codare de calitate, Soluție eficientă pentru remedierea erorilor și disponibilă pentru comunicare rapidă în perioada de dezvoltare. Sunt un dezvoltator și un designer excelent. Am peste 8 ani de experiență în dezvoltarea aplicațiilor mobile. Am diverși clienți și persoane din toată lumea. Aș dori să vă ajut în relația de afaceri pe termen lung. În căutarea unui răspuns afirmativ. Mulțumiri, Yashtech (Alina)
$500 USD în 7 zile
4,7 (108 recenzii)
7,7
7,7
Avatarul utilizatorului
Bună ziua, trebuie să construiți un „POS mobil pentru retail și gestionare a personalului”. Am citit cu atenție descrierea proiectului și doresc să discut mai multe despre aceasta. Conform nevoilor proiectului dvs., vă pot construi proiectul mai eficient cu cunoștințele și experiența mea. Caut să lucrez cu tine și sunt foarte sigur că te vei simți minunat să lucrezi cu mine. Împreună cu cerința de proiect, vă voi oferi un cod sursă curat, cu remedierea și întreținerea erorilor gratuite. Am 6 ani de experiență de lucru în dezvoltarea de aplicații web și mobile. Am lucrat la atâtea proiecte, cum ar fi aplicația Taxi, aplicația de livrare, livrarea alimentelor, aplicația Reward, aplicația Social Media, aplicația furnizorului de servicii la cerere, managementul școlii, poziția, comerțul electronic, rezervarea evenimentelor etc. Sunt dedicat pe deplin făcându-mi munca foarte eficientă și mai puțin consumatoare de timp. „Așteptăm cu nerăbdare răspunsul dvs. pozitiv, vă rugăm să deschideți fereastra de chat pentru mai multe detalii” Mulțumiri. respect, Julian
$400 USD în 10 zile
4,6 (72 recenzii)
7,5
7,5
Avatarul utilizatorului
Hi! Shiv here, I have gone through your requirements and understood perfectly. I can do it. I have more than 10 years of experience in Mobile apps Android , iPhone, Native, Flutter, PhoneGap, IONIC, React Native and Backend Admin panel, API and professional UI/UX design for all apps. I will provide 100% result guarantee, quality work on time and expert development. Let's discuss in detail. Note: We do not take any upfront payment. Nothing in Advance 000. Thanks, Shiv
$500 USD în 7 zile
5,0 (6 recenzii)
5,2
5,2
Avatarul utilizatorului
Salut , Voi dezvolta aplicația INVENTAR și aplicația Vânzări cu panoul de administrare. Avem peste 5 ani de experiență în dezvoltarea aplicațiilor. Am trecut prin cerințele dumneavoastră. Am lucrat înainte de tipuri similare de proiecte. Vă putem arăta lucrările mele din trecut. Credem că abilitățile mele sunt perfecte pentru acest proiect. Avem o bună înțelegere a colaborării cu Android Development. Am finalizat peste 200 de aplicații, astfel încât în Android App Development. Testul major în domeniul dezvoltării aplicațiilor și trecut în toate Vă mulțumim că v-ați acordat timp pentru a discuta cu mine despre necesitatea unei aplicații mobile pentru marca dvs. La Codemeg Soft Solutions, ne mândrim cu dezvoltarea de aplicații Android personalizate pentru clienții B2B și B2C care folosesc tehnologia mobilă pentru a încuraja productivitatea, implicarea în marcă și divertisment. În această propunere, îmi voi prezenta ideile noastre despre cum să procedăm cel mai bine cu proiectarea, dezvoltarea și implementarea aplicației dvs. și vă voi oferi mai multe pachete de dezvoltare pentru a alege.
$500 USD în 7 zile
4,2 (15 recenzii)
5,8
5,8
Avatarul utilizatorului
Bună Am trecut prin cerințele dvs. și vă înțeleg nevoile POS și mobil de gestionare cu amănuntul și personalul POS și desktop. Am o experiență de peste 6 ani în domeniul dezvoltării și am mai lucrat la peste 100 de proiecte. Am construit deja tipuri similare de aplicații pe care le doriți. Cred că satisfacția clienților este prima mea prioritate. Puteți să accesați CHAT WINDOW și să partajați toate informațiile despre proiectul dvs., care sunt caracteristicile pe care doriți să le includeți în această aplicație. Deci putem continua. Caut răspuns pozitiv Mulțumiri Shobha
$300 USD în 14 zile
5,0 (3 recenzii)
4,6
4,6
Avatarul utilizatorului
Salut, Am trecut prin postarea dvs. aveți nevoie de puncte de vânzare cu amănuntul și gestionarea personalului POS mobil și desktop. Sunt gata să încep imediat să lucrez pentru a vă dezvolta aplicația de la zero și să vă ofer o muncă de cea mai bună calitate și 100%, precum și asistență și întreținere gratuită pe 6 luni. Vă pot livra munca în termenul și bugetul dat. Sunt disponibil cu normă întreagă pe birou, astfel încât să putem discuta oricând cu privire la proiect. Am o experiență de peste 5 ani în același lucru și credem în relația pe termen lung. Am lucrat la multe aplicații, așa că sunt conștient de caracteristicile și funcționalitatea cerute în aplicație în experiența mea trecută, cum ar fi Taxi App, Livrare de alimente, Călătorii, Întâlniri, Social Media, furnizor de servicii, Fitness, Viață de noapte, Aplicație pentru cumpărături online etc. Dacă îmi dai șansa să lucrez cu tine, îți voi oferi o muncă de înaltă calitate numai pentru tine zilnic. Toate cele bune jainendra
$500 USD în 14 zile
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0

Despre client

Steagul ROMANIA
Iasi, Romania
0,0
0
Membru din aug. 25, 2020

Verificarea clientului

Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.