Retail and Staff Management Mobile & Desktop POS
Buget $250-750 USD
- Freelancer
- Locuri de muncă
- Mobile App Development
- Retail and Staff Management Mobile & Desktop POS
Job Description:
1. Gestionați inventarul
Creați un produs nou / Editați produse / Ștergeți produse
Reporniți inventarul produselor și cumpărați unități de la furnizori.
Imprimați etichete de produs.
2. Gestionați vânzările
Faceți vânzare
Checkout cu numerar, bancă și credit
Scanați cu ușurință codul de bare / codul QR al produsului pentru a adăuga la lista coșului
Puteți conecta o vânzare la client și personal pentru referințe de raport.
Tipăriți chitanțe.
Reimprimă vânzările anterioare
Oferta DOC pentru necesarul de comanda - agentilor din teren
3. Gestionați clienții
Creați, editați și ștergeți cu ușurință clienții.
Obțineți cheltuieli ale clienților și vinde istoric.
Apelați, trimiteți mesaje și e-mail clienților cu ușurință.
4. Gestionați personalul
Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul.
Obțineți istoricul jurnalului de audit al personalului.
Apelați, trimiteți mesaje și e-mail personalului cu ușurință.
5. Gestionați furnizorii
Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul.
Obțineți rapoarte de achiziții ale furnizorului cu produse.
Apelați, trimiteți mesaje și e-mail furnizorului cu ușurință.
6. Gestionați achiziția
Creați cu ușurință achiziții de la furnizori.
Stabiliți prețul de cumpărare și vânzare a produsului.
Setați unitățile de produse care urmează să fie livrate.
Imprimați raportul de cumpărare.
7. Gestionați cheltuielile magazinului
Creați și gestionați cheltuielile magazinului.
Setați un tip de cheltuieli și atribuiți-l cuiva.
8. Gestionați dispozitivele
Creați dispozitive de magazin.
Atribuiți un dispozitiv unui rol.
Conectați un dispozitiv la standul dvs. (Acest lucru este din motive de securitate).
9. Gestionați documentele din magazin
Creați și gestionați documente de stand.
Creați și gestionați categoria documente.
Alte caracteristici
Aspecte de proiectare a materialelor.
Autentificare / Înregistrare / Modificare parolă și Modificare e-mail acceptate.
Pagina Detalii magazin.
Suport multi utilizatori și suport multi standuri.
Reclame Google.
Logare personal.
Imprimați din Bluetooth și din software-ul de imprimare terță parte (USB, WIFI și Bluetooth)
Si multe altele.
Ce puteți face cu această aplicație
Puteți crea mai multe conturi pentru multi-tarabe
Creați inventar
Creați personal
Creați clienți
Creați furnizori
Faceți o achiziție
Faceți o vânzare
Lista produse
Consultați rapoartele angajaților, furnizorilor și clienților
Produse de reaprovizionare
*** limba ROMANA
7 freelanceri licitează în medie 454$ pentru acest proiect
Am construit un proiect similar în experiența mea din trecut, așa că am experiență în APLICAȚII DE MANAGEMENT PERSONAL ȘI RETAIL. Vă pot proiecta și dezvolta proiectul cu funcții și funcționalități complete, după cum a Mai multe
Bună ziua, trebuie să construiți un „POS mobil pentru retail și gestionare a personalului”. Am citit cu atenție descrierea proiectului și doresc să discut mai multe despre aceasta. Conform nevoilor proiectului dvs., v Mai multe
Hi! Shiv here, I have gone through your requirements and understood perfectly. I can do it. I have more than 10 years of experience in Mobile apps Android , iPhone, Native, Flutter, PhoneGap, IONIC, React Native and B Mai multe
Salut , Voi dezvolta aplicația INVENTAR și aplicația Vânzări cu panoul de administrare. Avem peste 5 ani de experiență în dezvoltarea aplicațiilor. Am trecut prin cerințele dumneavoastră. Am lucrat înainte de tipuri Mai multe
Bună Am trecut prin cerințele dvs. și vă înțeleg nevoile POS și mobil de gestionare cu amănuntul și personalul POS și desktop. Am o experiență de peste 6 ani în domeniul dezvoltării și am mai lucrat la peste 100 de pro Mai multe
Salut, Am trecut prin postarea dvs. aveți nevoie de puncte de vânzare cu amănuntul și gestionarea personalului POS mobil și desktop. Sunt gata să încep imediat să lucrez pentru a vă dezvolta aplicația de la zero și să Mai multe