Închis

Retail and Staff Management Mobile & Desktop POS

1. Gestionați inventarul

Creați un produs nou / Editați produse / Ștergeți produse

Reporniți inventarul produselor și cumpărați unități de la furnizori.

Imprimați etichete de produs.

2. Gestionați vânzările

Faceți vânzare

Checkout cu numerar, bancă și credit

Scanați cu ușurință codul de bare / codul QR al produsului pentru a adăuga la lista coșului

Puteți conecta o vânzare la client și personal pentru referințe de raport.

Tipăriți chitanțe.

Reimprimă vânzările anterioare

Oferta DOC pentru necesarul de comanda - agentilor din teren

3. Gestionați clienții

Creați, editați și ștergeți cu ușurință clienții.

Obțineți cheltuieli ale clienților și vinde istoric.

Apelați, trimiteți mesaje și e-mail clienților cu ușurință.

4. Gestionați personalul

Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul.

Obțineți istoricul jurnalului de audit al personalului.

Apelați, trimiteți mesaje și e-mail personalului cu ușurință.

5. Gestionați furnizorii

Creați, editați și ștergeți cu ușurință personalul.

Obțineți rapoarte de achiziții ale furnizorului cu produse.

Apelați, trimiteți mesaje și e-mail furnizorului cu ușurință.

6. Gestionați achiziția

Creați cu ușurință achiziții de la furnizori.

Stabiliți prețul de cumpărare și vânzare a produsului.

Setați unitățile de produse care urmează să fie livrate.

Imprimați raportul de cumpărare.

7. Gestionați cheltuielile magazinului

Creați și gestionați cheltuielile magazinului.

Setați un tip de cheltuieli și atribuiți-l cuiva.

8. Gestionați dispozitivele

Creați dispozitive de magazin.

Atribuiți un dispozitiv unui rol.

Conectați un dispozitiv la standul dvs. (Acest lucru este din motive de securitate).

9. Gestionați documentele din magazin

Creați și gestionați documente de stand.

Creați și gestionați categoria documente.

Alte caracteristici

Aspecte de proiectare a materialelor.

Autentificare / Înregistrare / Modificare parolă și Modificare e-mail acceptate.

Pagina Detalii magazin.

Suport multi utilizatori și suport multi standuri.

Reclame Google.

Logare personal.

Imprimați din Bluetooth și din software-ul de imprimare terță parte (USB, WIFI și Bluetooth)

Si multe altele.

Ce puteți face cu această aplicație

Puteți crea mai multe conturi pentru multi-tarabe

Creați inventar

Creați personal

Creați clienți

Creați furnizori

Faceți o achiziție

Faceți o vânzare

Lista produse

Consultați rapoartele angajaților, furnizorilor și clienților

Produse de reaprovizionare

*** limba ROMANA

Aptitudini: Mobile App Development, Sass, Java

Vezi mai multe: projects staff management, oscommerce staff management, possible view staff management, access staff management, staff management script, mobile desktop application, mobile desktop applications, online staff management script, todo manager mobile desktop synchro, access staff management database, clients staff management database, web project management mobile device, todo liste windows mobile desktop synchronisation, sending sms mobile desktop application csharp, php staff management, school management software desktop application, windows mobile desktop bar, retail shop management desktop application

Despre angajator:
( 0 recenzii ) Iasi, Romania

ID Proiect: #28221406

7 freelanceri licitează în medie 454$ pentru acest proiect

yashtechsolution

Am construit un proiect similar în experiența mea din trecut, așa că am experiență în APLICAȚII DE MANAGEMENT PERSONAL ȘI RETAIL. Vă pot proiecta și dezvolta proiectul cu funcții și funcționalități complete, după cum a Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 7 zile
(108 recenzii)
7.7
Julian29

Bună ziua, trebuie să construiți un „POS mobil pentru retail și gestionare a personalului”. Am citit cu atenție descrierea proiectului și doresc să discut mai multe despre aceasta. Conform nevoilor proiectului dvs., v Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 10 zile
(72 recenzii)
7.5
caroldata

Hi! Shiv here, I have gone through your requirements and understood perfectly. I can do it. I have more than 10 years of experience in Mobile apps Android , iPhone, Native, Flutter, PhoneGap, IONIC, React Native and B Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 7 zile
(6 recenzii)
5.2
codemeg

Salut , Voi dezvolta aplicația INVENTAR și aplicația Vânzări cu panoul de administrare. Avem peste 5 ani de experiență în dezvoltarea aplicațiilor. Am trecut prin cerințele dumneavoastră. Am lucrat înainte de tipuri Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 7 zile
(15 recenzii)
5.8
ITServices24y7

Bună Am trecut prin cerințele dvs. și vă înțeleg nevoile POS și mobil de gestionare cu amănuntul și personalul POS și desktop. Am o experiență de peste 6 ani în domeniul dezvoltării și am mai lucrat la peste 100 de pro Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 14 zile
(3 recenzii)
4.6
impetus21

Hi there, I am top quality full-stack developers and I am ready to work on this project you want a POS software. I have rich experience in Website and Mobile app development fields.I have already completed many websi Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 20 zile
(4 recenzii)
4.3
uniqueappwork

Salut, Am trecut prin postarea dvs. aveți nevoie de puncte de vânzare cu amănuntul și gestionarea personalului POS mobil și desktop. Sunt gata să încep imediat să lucrez pentru a vă dezvolta aplicația de la zero și să Mai multe

%bids___i_sum_sub_35%%project_currencyDetails_sign_sub_36% USD în 14 zile
(0 recenzii)
0.0