Software Dev
$250-750 USD
S-au achitat serviciile după ce au fost prestate
Se doreste crearea unui portal web in care sa se poata genera anumite documente, stabilite si create de administratorul sitului. Aceste documente contin campuri care se updateaza automat si instantaneu, cu informatiile introduse de catre utilizator intr-un formular
Accesul in portal se face de pe un site web de prezentare, prin apasarea unui buton, iar portalul se va deschide intr-un tab nou.
Situl web de prezentare va fi dezvoltat intr-o platforma open source (Word Press, Joomla, etc.)
In portal va exista un buton cu un link permanent catre situl de prezentare, pentru ca utilizatorul sa se poata intoarce oricand. La apasarea acestui buton, se deschide un tab nou cu situl de prezentare, astfel incat informatiile inca nesalvate in portal sa nu se piarda.
Se doreste generarea automata documente, pe baza informatiilor introduse si salvate de operatorul economic (OE) intr-un formular-sursa.
Dupa completarea campurilor din formularul-sursa, se updateaza documentele existente in baza de date (automat sau prin apasarea unui buton).
Un camp din formularul-sursa poate fi preluat in mai multe documente in acelasi timp.
Documentele o data generate cu campuri updatate, se pot descarca de catre utilizator pe computerul personal, iar de acolo se pot edita in continuare, salva sau tipari.
Documentele cu campurile updatate NU se salveaza la noi pe server. Se salveaza (daca este tehnic posibil) doar ultimele date introduse in formularul-sursa, iar acestea raman valabile pana la modificare sau resetarea formularului.
Documentele trebuie sa fie in format text editabil MS Word.
OE trebuie sa poata crea si salva mai multe SC, fiecare cu datele sale de identificare. La logarea in portal, OE este obligat sa selecteze firma pe care doreste sa lucreze. Acest lucru presupune plata inca a unui abonament, pentru a limita fraudarea licentei. Datele firmei o data salvate, nu se mai pot modifica decat de catre administratorul sitului. Sau se poate impune un nr de modificari anual (1-2).
Documentele necompletate (ne-updatate) se pot descarca in format editabil MS Word
Creare cont OE/persoana fizica, cu adresa de mail, FB, Google
Securizare creare cont cu CAPTCHA si link de activare in email
Forum
Blog
Abonare la Newsletter
Administratorul sitului sa poata adauga usor documente noi si campuri noi in formularul-sursa si sa mapeze campurile din documente cu campurile din formularul-sursa.
Securizare site, astfel incat sa nu poata fi sparta baza de date. Trebuie sa fim bulletproof.
Log-uri utilizatori, vizibile si pt admin si pt useri: cel putin data ultimei accesari si timpul cat a fost activ.
Testimoniale clienti.
Social media plugins pe site, blog si forum.
Perioada de testare pentru conturile nou create.
Datele companiilor inregistrate se salveaza in baza de date.
Gestionare abonamente: trebuie propusa o solutie de gestionare automata a abonatilor. Abonamentele se vor putea face pe 3, 6, 12 luni, iar accesul in portalul de generare a documentelor va fi permis doar utilizatorilor cu abonamente active.
Se va implementarea un programel simplu de facturare in backoffice, tinand cont ca se emit doar proforme si facturi, iar incasarile se fac doar cu OP sau card.
Cum va arata solutia finala?
Frontoffice useri neinregistrati/nelogati:
Un site de prezentare responsive
Meniuri si submeniuri nelimitate, complet editabile din backoffice
Blog pe subdomeniu cu link in meniu, vizibil din toate paginile
Forum pe subdomeniu cu link in meniu, vizibil din toate paginile
Portalul tot pe subdomeniu cu link in meniu, vizibil din toate paginile
Social media plugins pe prima pagina, precum si pe blog si forum
Modul testimoniale clienti
Modul abonare newsletter
Frontoffice useri portal, dupa logare:
Setarea datelor de identificare ale OE: nume, CUI, Nr. Reg. ORC, adresa, telefon, fax, adresa de email (se poate prelua automat adresa de la inregistrare), etc. Datele se salveaza prin apasarea unui buton “SALVEAZA”. Se va afisa foarte vizibil un mesaj de atentionare ca odata datele salvate, nu se mai pot modifica decat in limita a 2 modificari anual, sau de catre administratorul portalului, in urma unei justificari din partea OE
Dupa ce s-au salvat toate aceste informatii, se pot accesa functiile portalului
Obligatoriu primul pas este selectarea firmei pe care doreste sa se lucreze, inainte de a putea face orice alt pas.
Userul va avea acces in formularul-sursa pentru documente. Date introduse aici, chiar daca sunt incomplete, ar trebui sa poata fi salvate pentru a putea relua lucrul intr-o sesiune ulterioara si sa nu se piarda datele introduse. De asemenea, formularul trebuie sa poata fi resetat printr-un click cu confirmare.
Userul va avea acces la o lista cu documentele disponibile spre descarcare, si va putea bifa ce documente doreste sa descarce, inainte sau dupa updatarea campurilor.
Acces la “Contul meu”, de unde isi poate verifica datele si poate adauga firme noi, poate viziona loguri, abonamente, plati, etc.
Backoffice administrator:
Cam ce contine un dashboard de WP, pentru partea de site,
Iar pentru partea de portal:
Creare documente noi pt portal
Creare de campuri noi pt formularul-sursa. Maparea acestor campuri cu campurile din documente
Vizioare si export loguri
Vizionare, editare si export lista de clienti.
ID Proiect: #12729202
Detalii despre proiect
8 freelanceri plasează o ofertă medie de 700$ pentru proiect
Buna ziua, am citit cu atentie cererea dumneavoastra! Va pot ajuta cu mare placere. Astept cu interes mai multe detalii. O zi excelenta!
Hi, I am professional in this task.I would like to assist you in your projects. Get it done professionally get it done right the 1st time. I am here to make long term relationship. I would like to get all details from Mai multe