Fotografia pentru coperta profilului
Acum urmărești pe
A apărut o eroare la urmărirea utilizatorului.
Utilizatorul nu le permite altor utilizatori să-l urmărească.
Urmărești deja acest utilizator.
Planul tău de abonament permite doar 0 urmăriri. Alege un abonament superior apăsând aici.
Nu mai urmărești pe
A apărut o eroare la anularea urmăririi utilizatorului.
Ai recomandat pe
A apărut o eroare la recomandarea utilizatorului.
A apărut o eroare. Reîncarcă pagina și încearcă din nou.
Adresa de e-mail a fost confirmată.
Avatarul utilizatorului
$5 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD/oră
Momentan, aici e ora 2:29 p.m.
S-a înregistrat pe septembrie 12, 2019
0 Recomandări

John Isaac B.

@jiborja614

0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
100%
100%
$5 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
quezon city, philippines
$5 USD/oră
Indisponibil
Proiecte finalizate
Indisponibil
Conform bugetului
Indisponibil
La timp
Indisponibil
Rata de angajare repetată

Customer Service Representative (Email and Chat support)

Energetic and enthusiastic, easy to learn and team player, love video games and books. Love cats and dogs.

Discută cu John Isaac B. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Recenzii

Modificările au fost salvate
Nu există recenzii!

Experiență

Aide Recreation

The Club at Admirals Cove
nov. 2018 - mai 2019 (6 luni, 1 zi)
Designated in Marina restaurant inside the club and responsible for taking care of the dishes from the kitchen and dining area. *Responsible for cleaning the kitchen line, tools and equipment. *Responsible for taking care of the garbage bins and cleaning the dumpster area.

Customer Service Associate

R.R. Donnelley
iul. 2017 - nov. 2018 (1 an, 4 luni)
Responsible for data entry of non-life insurance from companies in Multinational account. *Booking of premiums and linking vouchers to client's account. *Creating Policy Wording for Property-type of insurance.

Customer Service Representative (Chat)

Convergys Philippines [AT&T Postpaid]
nov. 2015 - dec. 2016 (1 an, 1 lună)
Taking 2 consecutive chats to assist customer's inquiries regarding their post paid service concerns such as: billing inquiry, activation of the phone, adding a line to their account, transfer of billing responsibility etc. *Provide customer experience by walking through the customers to manage their account online step by step, especially when they forgot their user ID or password. *Perform basic troubleshooting step for phone and services issue.

Educație

Bachelor of Science in Entrepreneurial Management

Polytechnic University of the Philippines, Philippines 2006 – 2010
(4 ani)

Discută cu John Isaac B. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Verificări

Programul Freelancer preferat
Identitate confirmată
Metodă de plată confirmată
Număr de telefon confirmat
Adresă de e-mail confirmată
Conectat(ă) prin Facebook
Utilizatorul anterior Utilizatorul următor
Invitația a fost trimisă!
Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.