Fotografia pentru coperta profilului
Acum urmărești pe
A apărut o eroare la urmărirea utilizatorului.
Utilizatorul nu le permite altor utilizatori să-l urmărească.
Urmărești deja acest utilizator.
Planul tău de abonament permite doar 0 urmăriri. Alege un abonament superior apăsând aici.
Nu mai urmărești pe
A apărut o eroare la anularea urmăririi utilizatorului.
Ai recomandat pe
A apărut o eroare la recomandarea utilizatorului.
A apărut o eroare. Reîncarcă pagina și încearcă din nou.
Adresa de e-mail a fost confirmată.
Avatarul utilizatorului
$5 USD/oră
Steagul INDIA
ahmedabad, india
$5 USD/oră
Momentan, aici e ora 1:46 a.m.
S-a înregistrat pe iunie 21, 2020
0 Recomandări

Manish A.

@manisharora19811

0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
0%
0%
$5 USD/oră
Steagul INDIA
ahmedabad, india
$5 USD/oră
Indisponibil
Proiecte finalizate
Indisponibil
Conform bugetului
Indisponibil
La timp
Indisponibil
Rata de angajare repetată

Cold Calling-Appointment Setting-Customer Service

I have about 10 years of experience in telecalling (outbound and inbound). I am confident that my skills and experience make me a strong candidate for the role. In my previous roles, I have gained extensive experience in hardcore sales, customer service, handling inquiries, resolving issues, and providing exceptional service.

Discută cu Manish A. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Recenzii

Modificările au fost salvate
Nu există recenzii!

Experiență

Team Manager

Ogden Technologies Private Limited, New Delhi
ian. 2012 - ian. 2014 (2 ani)
• Managed and mentored team of 25 Inbound and Outbound Sales Agents (Debt Care Lead Generation) to continuously deliver exceptional service. • Inspired and managed teams in operational improvement, increasing motivation and productivity. • Built and maintained relationships with team, increasing motivation and team spirit. • Monitored staff performance, continually seeking ways to improve team delivery for optimized financial success.

Inbound Customer Care & Sales

Impressive Leads, New Delhi
iul. 2007 - iul. 2011 (4 ani)
• Inbound Sales for US Debt Consolidation Process. • Handled and quickly resolved customer issues regarding product sales and customer service problems. • Increased customer satisfaction by offering friendly, helpful and informative customer service. • Recorded details from customer communications on CRM. • Promoted to Team Manager with a team of 15 Inbound Sales Agents.

Team Supervisor

Milestone e-Services Pvt Ltd, Gurgaon
sept. 2004 - aug. 2007 (2 ani, 11 luni)
• Managing a team of 12 Call Center Agents for Toucan Telecom (UK) • Lead Generation of US Mortgage, US Debts Consolidation • Promoted to Team Manager for US Mortgage process. • Worked with other department supervisors and managers to support agents with high volume calls, decreasing wait time during busy periods. • Created targets for sales, wait time and issues resolved to motivate team in meeting goals.

Educație

Bachelor of Commerce

Jai Narain Vyas University, India 1999 – 2002
(3 ani)

Discută cu Manish A. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Verificări

Programul Freelancer preferat
Identitate confirmată
Metodă de plată confirmată
Număr de telefon confirmat
Adresă de e-mail confirmată
Conectat(ă) prin Facebook
Utilizatorul anterior Utilizatorul următor
Invitația a fost trimisă!
Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.