In my workflow Its PBR so I will be use Maya, Substance Painter, Zbrush for the modelling and texturing .For Rendering I use various depends upon the job some of them are V-RAY(Which is out of the box),Arnold, Corona, Marmoset, Toolbag, Keyshot etc .Baking I will be doing in substance painter as well. For the textures in PNG format I export(TEXTURES(PBR-DIFFUSE,NORMAL,ROUGHNESS,METALNESS,ETC).The above mentioned steps undergo with the MODELLING->UNWRAPPING->LIGHTING-> TEXTURING(SHADING)_>RENDERING->COMPOSING(LOD DEV, WHICH IS THE MAIN PART FOR MATCHING).
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.
Copiază linkul
Suma câștigată în urma realizării proiectelor. Crește pe măsură ce proiectele sunt finalizate și plătite prin intermediul site-ului.
Suma câștigată în urma realizării proiectelor corespunzătoare acestei aptitudini sau categorii. Crește pe măsură ce proiectele sunt finalizate și plătite prin intermediul site-ului.