Find Jobs
Hire Freelancers

HR manager

$250-750 USD

Închis
Data postării: peste 4 ani în urmă

$250-750 USD

Plata la predare
Have to build very smart helpers involving event to hire independent contractors for our app. We need workers
ID-ul proiectului: 20910389

Despre proiect

6 propuneri
Proiect la distanță
Activ: 5 ani în urmă

Vrei să câștigi bani?

Avantajele de a licita pe platforma Freelancer

Stabilește bugetul și intervalul temporal
Îți primești plata pentru serviciile prestate
Evidențiază-ți propunerea
Te înregistrezi și licitezi gratuit pentru proiecte
6 freelanceri plasează o ofertă medie de $413 USD pentru proiect
Avatarul utilizatorului
Hi i am interested in the profile and have experience as virtual assistant with USA real estate company for 2years and have experience in international call center as customer care executive. i also have some experience in HR profile.
$277 USD în 1 zi
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
Avatarul utilizatorului
I can help you with customer service Relevant Skills and Experience I have experience helping people
$250 USD în 10 zile
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
Avatarul utilizatorului
hi sir I have read your post. I have a team. I can do that very well with quickly. pls reply me as soon as possible if you want profit
$342 USD în 7 zile
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
Avatarul utilizatorului
i have art of speaking so ican essaly do this work
$555 USD în 10 zile
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
Avatarul utilizatorului
Hello, I'm a Systems Engineer with fluency in English and Spanish. Without a doubt I can fulfill your objectives with excellent quality and economic. Experience translating texts and audios from English to Spanish or from Spanish to English. I can translate texts of more than 2000 words. Also, work experience is customer service in companies such as Movistar, Aloha24 in Reception of calls and outgoing, management of consultations and use of a corporate and advertising language as the case may be. Attention to complaints and doubts by customers and preparation of appropriate responses to their various problems. Live chat management, emails and consultations in this way. Office administration tasks (classified documents, file management, coordinated work with other departments ...). Aptitudes: - Domain of the main office programs. - Domain of programs such as Zendesk, Kustomer, Masvoz, Aircall, Looker, Slack, Toggl, Monday among others. - Great organizational capacity. - Close and friendly treatment with customers. - Friendly in teamwork - Serenity to solve common problems. - Communication skills. - Good coordination with other departments. - Corporate responsability. Without further ado, I say goodbye, thank you very much. Regards, Claudia G.
$500 USD în 30 zile
0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0

Despre client

Steagul UNITED STATES
Denver, United States
0,0
0
Metoda de plată a fost confirmată
Membru din aug. 21, 2019

Verificarea clientului

Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.