Fotografia pentru coperta profilului
Acum urmărești pe
A apărut o eroare la urmărirea utilizatorului.
Utilizatorul nu le permite altor utilizatori să-l urmărească.
Urmărești deja acest utilizator.
Planul tău de abonament permite doar 0 urmăriri. Alege un abonament superior apăsând aici.
Nu mai urmărești pe
A apărut o eroare la anularea urmăririi utilizatorului.
Ai recomandat pe
A apărut o eroare la recomandarea utilizatorului.
A apărut o eroare. Reîncarcă pagina și încearcă din nou.
Adresa de e-mail a fost confirmată.
Avatarul utilizatorului
$20 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
paniqui, tarlac, philippines
$20 USD/oră
Momentan, aici e ora 11:04 p.m.
S-a înregistrat pe ianuarie 11, 2016
0 Recomandări

John Paul C.

@jepongcortes

0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
0%
0%
$20 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
paniqui, tarlac, philippines
$20 USD/oră
Indisponibil
Proiecte finalizate
Indisponibil
Conform bugetului
Indisponibil
La timp
Indisponibil
Rata de angajare repetată

3D Character Artist

I'm a 3D character artist specializing in PBR workflows for real-time render engines like Unreal Engine, Unity, Marmoset Toolbag. I do high-poly and low-poly animation friendly models. I do the UV layout,mapping, and packing. I also do my textures using a non-destructive workflow. To see my live 3D models, please check out my work on artstation Search for jpcortes Thank you

Discută cu John Paul C. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Portfoliu

2501204
2501170
2501191
2430469
2501204
2501170
2501191
2430469

Recenzii

Modificările au fost salvate
Nu există recenzii!

Experiență

3D Artist for games and visualization

Freelancer
oct. 2015 - Prezent
*Work in a PBR workflow for game engines. *Model hi-res assets and then retopologe hi-res models to low poly models with proper edge loops in case the asset needs deformation. Also use proper edgeflow so hi-res maps transfer better on the low-res ones. Practice smart UV mapping techniques to get as low to no distortion on the UVs as possible with optimal texel density. Bake clean maps for use in the final texturing process with Substance Painter. Test assets on the intended game engine.

Educație

BS Computer Science

AMA University, Philippines 1997 – 2001
(4 ani)

Discută cu John Paul C. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Verificări

Programul Freelancer preferat
Identitate confirmată
Metodă de plată confirmată
Număr de telefon confirmat
Adresă de e-mail confirmată
Conectat(ă) prin Facebook
Utilizatorul anterior Utilizatorul următor
Invitația a fost trimisă!
Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.