Fotografia pentru coperta profilului
Acum urmărești pe
A apărut o eroare la urmărirea utilizatorului.
Utilizatorul nu le permite altor utilizatori să-l urmărească.
Urmărești deja acest utilizator.
Planul tău de abonament permite doar 0 urmăriri. Alege un abonament superior apăsând aici.
Nu mai urmărești pe
A apărut o eroare la anularea urmăririi utilizatorului.
Ai recomandat pe
A apărut o eroare la recomandarea utilizatorului.
A apărut o eroare. Reîncarcă pagina și încearcă din nou.
Adresa de e-mail a fost confirmată.
Avatarul utilizatorului
$3 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
$3 USD/oră
Momentan, aici e ora 10:29 p.m.
S-a înregistrat pe august 13, 2020
0 Recomandări

Jerelle D.

@jerellerq

0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
0%
0%
$3 USD/oră
Steagul PHILIPPINES
$3 USD/oră
Indisponibil
Proiecte finalizate
Indisponibil
Conform bugetului
Indisponibil
La timp
Indisponibil
Rata de angajare repetată

Highly skilled, customer obsess & enthusiast.

Subject matter expert ( Team Lead ) with 4 years of experience working in both operations and management department of a Business Process Outsourcing company catering one of the biggest Online Retail companies in the world. The primary objectives is to achieve a challenging position in an industry where multi-tasking tech-savvy skills will be employed to solve tough customer related issues, such as device-related troubleshooting and to provide great customer experience. Been given a chance as well to handle a seasonal team whose handling email support.

Discută cu Jerelle D. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Recenzii

Modificările au fost salvate
Nu există recenzii!

Experiență

Team Lead

Alorica
dec. 2018 - Prezent
Taking Escalation calls Retail, Digital, Amazon Devices online Retail company. Took charge of validating concessions request from customers forwarded by customer service representatives ( refund and replacement exceptions, device out of warranty claims. ) Helped the clients in improving customer retention rate by dealing with customer's complaints while keeping the balance of both the customer's interest and upholding the client's business policies.

Team Manager

Alorica
aug. 2018 - dec. 2018 (4 luni, 1 zi)
Team Manager of email support retail department in online Retail company ( seasonal ). - Taking care of the performance of my team and help the clients in improving customer retention rate.

Team Lead

Alorica
aug. 2017 - aug. 2018 (1 an)
Taking Escalation calls Retail, Digital, Amazon Devices online Retail company. Took charge of validating concessions request from customers forwarded by customer service representatives ( refund and replacement exceptions. )

Discută cu Jerelle D. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Verificări

Programul Freelancer preferat
Identitate confirmată
Metodă de plată confirmată
Număr de telefon confirmat
Adresă de e-mail confirmată
Conectat(ă) prin Facebook
Utilizatorul anterior Utilizatorul următor
Invitația a fost trimisă!
Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.