Fotografia pentru coperta profilului
Acum urmărești pe
A apărut o eroare la urmărirea utilizatorului.
Utilizatorul nu le permite altor utilizatori să-l urmărească.
Urmărești deja acest utilizator.
Planul tău de abonament permite doar 0 urmăriri. Alege un abonament superior apăsând aici.
Nu mai urmărești pe
A apărut o eroare la anularea urmăririi utilizatorului.
Ai recomandat pe
A apărut o eroare la recomandarea utilizatorului.
A apărut o eroare. Reîncarcă pagina și încearcă din nou.
Adresa de e-mail a fost confirmată.
Avatarul utilizatorului
$9 USD/oră
Steagul DOMINICA
portsmouth, dominica
$9 USD/oră
Momentan, aici e ora 6:15 a.m.
S-a înregistrat pe septembrie 13, 2023
0 Recomandări

Kerefar V.

@kerefar4

0,0 (0 recenzii)
0,0
0,0
0%
0%
$9 USD/oră
Steagul DOMINICA
portsmouth, dominica
$9 USD/oră
Indisponibil
Proiecte finalizate
Indisponibil
Conform bugetului
Indisponibil
La timp
Indisponibil
Rata de angajare repetată

Proficient Admin Assistant/ Data entry clerk

I am an Admin assistant/ data entry clerk by profession, however, I hold a Bachelor's Degree in Public Health and Human Services. I am a very polite, educated, respectful, ambitious young lady, dedicated to assigned activities thrown at me without hesitation. Clients and staff confidentiality is one of my biggest priority on the job, as well as completing task on a timely manner. As an Admin assistant/ data entry clerk I carry out tasks such as: -Write meeting minutes allowing my supervisor to review and take action on key discussion for upcoming event in the upcoming business weeks and months. - Complete weekly and monthly reports in order to be on time for our quarterly reports. - Prepare business letters for the Health Centre staff, facilitating its day to day processes allowing easier and faster functioning for all staff. - Draft company documents and appointments on a daily basis to ensure all important information are written, reserved and retained training purposes. - Answer incoming inquires via calls, ensuring that all customers are readily satisfied, and creates good customer service and retention within the company. -Make outgoing calls to keep patients and staff knowledgable of upcoming visits or appointment.

Discută cu Kerefar V. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Recenzii

Modificările au fost salvate
Nu există recenzii!

Experiență

Admin Assistant/Data Entry Clerk

Government of Dominica
dec. 2019 - Prezent
I have a good honest and confidential relationship with my staff members and client, being able to complete task in a timely manner and handling day to day data collection and management has made daily operation smoother and easier for our establish. Also, Proficient in: Microsoft Word, Power Point, Excel, Publisher, Ouickbook pro

Calificări

The CPD Certification Service (CPD Certified)

Alison
2023
Working as a Virtual Assistant

Valuable Service

Ministry of Health, Wellness & New Health Investment
2021
Valuable service, Data Entry Clerk at Covid-19 Care Complex during the Covid-19 Pandemic.

Bachelor’s of Science (BS)

Monroe College
2017
Bachelors Degree in Public Health

Discută cu Kerefar V. despre proiect

Conectează-te pentru a discuta pe chat despre detalii.

Verificări

Programul Freelancer preferat
Identitate confirmată
Metodă de plată confirmată
Număr de telefon confirmat
Adresă de e-mail confirmată
Conectat(ă) prin Facebook
Utilizatorul anterior Utilizatorul următor
Invitația a fost trimisă!
Mulțumim! Ți-am trimis prin e-mail linkul pe care trebuie să-l accesezi pentru a revendica creditul gratuit.
A apărut o eroare la trimiterea e-mailului. Încearcă din nou.
Utilizatori înregistrați Totalul proiectelor postate
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Se încarcă previzualizarea
S-a oferit permisiunea de depistare a locației.
Ți-a expirat sesiunea pentru conectare sau te-ai deconectat. Conectează-te din nou.