Magazine launch sales reviewproiecte

la
Tip
Aptitudini
Limbi
    Starea proiectului
    2,000 magazine launch sales review proiecte găsite, la prețul de USD

Creeare un magazin online pe platforma Opencart 1.5.6.4 sau 2.0 Descriere suplimentară a proiectului: Doresc sa fiu contactat doar de firme/pfa/i.i. care au un portofoliu de magazine online creeate in Opencart.

$232 (Avg Bid)
    $232 Oferta medie
    7 oferte

magazine online de palarii la inceput, in limba romana, este pentru piata de Romania. Doresc vorbesc personal sau la telefon. Valdemar

$488 (Avg Bid)
    $488 Oferta medie
    11 oferte
    creare fisier csv S-a încheiat left

Detin 2 magazine online unul cu 2500 de produse si unul cu 100.000 de mii de produse. doresc crearea unui singur url din care sa fie extrase produsele de pe ambele situri pentru importul intr-un alt site de vanzari

PHP
    $563 (Avg Bid)
    $563 Oferta medie
    8 oferte

M-ar interesa o platforma de genul www . pieseauto . ro Este un site cu parcuri de dezmembrari (magazine) - unde parcurile din toata tara in expun piesele printr-un magazin virtual sau poate licita la cererile postate de utilizatori. Sa ai posibilitatea de a cumpara un abonament la care ai diverse beneficii in functie de tipul acestuia. Caut colaborator sau dezvoltator.

$480 (Avg Bid)
    $480 Oferta medie
    10 oferte

buna, Am nevoie de un banner exact ca in linkul de mai jos - are toate detaliile tehnice in pagina e relativ urgent, imi trebuie pana luni...

$30 - $250
    $30 - $250
    0 oferte
    design video pop-up S-a încheiat left

$100 (Avg Bid)
    $100 Oferta medie
    1 oferte
    Design a Logo S-a încheiat left

Logo si Identitate grafica Web Design XHTML + CSS Panouri Administrare (CMS) Programare PHP, MySql, jQuery Magazine Online la cheie Optimizare Web (SEO) Gazduire web (Hosting) Promovare online

$492 (Avg Bid)
    $492 Oferta medie
    8 oferte
    5 articole in limba romana S-a încheiat left

Am nevoie de 5 articole in limba romana de aproximativ 600 - 700 cuvinte fiecare Articolele vor fi review-uri pentru cateva produse electrocasnice. Bugetul este 20$. JUST FOR ROMANIANS. INDIANS, PAKIS AND OTHER SPAMMERS DON't BID HERE!

$10 (Avg Bid)
    $10 Oferta medie
    2 oferte

Redactarea de articole in limba romana. Articolele vor contine descrierea produsului si un scurt review. Vor fi produse din toate categoriile. Dimensiunea articolelor trebuie sa fie de 500 de cuvinte (+/- 50 de cuvinte). Sunt necesare 30 de articole pe saptamana. Textele trebuie sa fie coerente, 100% unice (neplagiate) si corecte din punct de vedere gramatical. Va rog sa licitati cu pretul pentru 30 de articole. Cautam COLABORARE PE TERMEN LUNG. Multumesc!

$140 (Avg Bid)
    $140 Oferta medie
    27 oferte

Redactarea de articole in limba romana. Articolele vor contine descrierea produsului si un scurt review. Vor fi produse din toate categoriile. Dimensiunea articolelor trebuie sa fie de 500 de cuvinte (+/- 50 de cuvinte). Sunt necesare 30 de articole pe saptamana. Textele trebuie sa fie coerente, 100% unice (neplagiate) si corecte din punct de vedere gramatical. Va rog sa licitati cu pretul pentru un articol. Cautam COLABORARE PE TERMEN LUNG. Multumesc!

$20 (Avg Bid)
    $20 Oferta medie
    1 oferte

Only Romanian developers can apply. Please do not apply if you are not from Romania. Site responsive de prezentare pentru diverse magazine. Sunt necesare cunostiinte despre: baze de date, folosirea datelor din baza de date in paginile de prezentare, tabele cu filtre bazate pe baza de date, html5, richsnippets, rating system, cat mai putin CSS, valid markup, SEO module, permisiuni admin, sitemap etc etc. Am enumerat o parte din cele necesare, pentru o idee de ansamblu. Documentatia tehnica (+20 pagini) este pregatita, va fi distribuita in private celor selectati. Presupune colaborarea prin Skype, date fiind cerintele detaliate. Recomandat doar pentru echipa de IT - luand in considerare ca este nevoie si de parte de design.

$2244 (Avg Bid)
    $2244 Oferta medie
    14 oferte

Caut programator competent, serios, pentru colaborare in realizarea de magazine online pe platfoma Prestashop. Experienta pe PHP, MySql, HTML5, CSS3, Javascript, Jquery, XML, Ajax si exemple de portofoliu sunt obligatorii. Detin cunostinte de marketing, vanzari, prelucrare de imagine, copywriting si am potential de dezvoltare a vanzarilor.

$21 / hr (Avg Bid)
    $21 / hr Oferta medie
    12 oferte
    Web scrapping de pe Amazon S-a încheiat left

O sa scriu in engleza (am mai pus pe un site in engleza si de aceea fac copy / paste). I need to obtain from you a script that will extract periodically some data from amazon website. Link: Then, from each category I need the following information: For example, category in this products: ...LFG/ref=zg_bs_apparel_home_3?pf_rd_p=1286245182&pf_rd_s=center-6&pf_rd_t=2101&pf_rd_i=home&pf_rd_m=ATVPDKIKX0DER&pf_rd_r=0K3BA8JW8BKEYS8C673G I need: 1) Price 2) Name of product 3) Product description 4) Product dimensions 5) Amazon Best Sellers Rank (in this case: #3 in Clothing) 6) Sold By 7) if found: Fulfilled by Amazon, then save it. If not, save NOT BY AMAZON 8) Average Customer Review Please give me a sample first in Excel format. Thank you

$123 (Avg Bid)
    $123 Oferta medie
    2 oferte

Salut, Sunt in cautarea unui partener pentru dezvoltarea unor magazine online, cap-coada, in Franta si Romania, avand la baza platforma prestashop, Ma intereseaz ala ce nivel esti cu grafica? pentru ca nu imi dau seama din portofoliul postat aici. Uite un exemplu de grafica de magazin online la care lucrez in colaborare cu un alt freelancer : Vroiam sa stiu daca esti la acelasi nivel cu grafica… Te rog sa-mi scrii la @ merci,

$150 (Avg Bid)
    $150 Oferta medie
    1 oferte

buna. pot licita si persoanele ce nu au inca review-uri. veti primi de la mine review-uri bune ceea ce v-a ajuta pe acest site. doresc sa am o asistenta virtuala ce ma poate ajuta in lucruri ce implica postare pe forum-uri ,trimitere email-uri etc. in activitatile mele personale dar si multe activitati ce vor ajuta in mod direct asociatiile pentru copii din Romania deoarece sunt voluntar Salvati Copiii. veti licita in ron in loc de usd cum e pe site.. deci daca licitati cu 5 va insemna cinci ron. ma intereseaza un pret cat mai mic deoarece colaborarea va tine ani de zile. pot plati intre 3-7ron pe ora. pe luna pot plati cam 50-100ron.. depinde cate ore de activitati am nevoie in acea luna.

$4 / hr (Avg Bid)
    $4 / hr Oferta medie
    4 oferte
    Modul Presta Shop S-a încheiat left

Detin un magazine online pe Presta 1.6. Ma intereseaza un modul sau script care ma ajute sa aliniez caracteristicile produselor pe centru sau sa le pot imparti pe coloane, max 3, in asa fel incat incadrarea sa fie centrala si nu la stanga cum este acum

$195 (Avg Bid)
    $195 Oferta medie
    6 oferte

Only Romanian developers can apply. Please do not apply if you are not from Romania. Site responsive (wordpress sau custom made code) de prezentare pentru diverse magazine. Sunt necesare cunostiinte despre: baze de date, folosirea datelor din baza de date in paginile de prezentare, tabele cu filtre bazate pe baza de date, nested tables, html5, richsnippets, rating system, cat mai putin CSS, valid markup, SEO module, permisiuni admin, sitemap etc etc. Am enumerat o parte din cele necesare, pentru o idee de ansamblu. Documentatia tehnica (+20 pagini) este pregatita, va fi distribuita in private celor selectati. Presupune colaborarea prin Skype, date fiind cerintele detaliate. Recomandat pentru echipa de IT - luand in considerare ca este nevoie si de design.

$3677 (Avg Bid)
    $3677 Oferta medie
    10 oferte

$2379 (Avg Bid)
    $2379 Oferta medie
    19 oferte

Avem nevoie de un scriitor nativ de limba romana, dar care sa cunoasca bine limba engleza, care sa execute urmatoarele taskuri: 1. Scriere descriere produs - 300-500 cuvinte, in functie de produs. Descrierea se va baza pe textele in engleza gasite pe site-... casti de producatori: Harman Kardon, JBl, etc. Faceti bid pentru introducere de 10 produse. Este un job de lunga durata, avem de introdus aproximativ 200 de produse. Este nevoie de cunostinte tehnice minimale pentru aceste tipuri de produse Suntem foarte pretentiosi referitor la calitatea scriiturii, nu se accepta greseli gramaticale, de ortografie sau punctuatie. Vom da review-uri pana cand introducerea produsului este corect dpdv tehnic si al limbii romane. In atasament exemplu de descriere a unui produs real.

$23 (Avg Bid)
    $23 Oferta medie
    10 oferte

Am nevoie de un expert internet marketing, care sa ma ajute cu informatii referitoare la google adsense si alte optiuni de advertising profitabile. 5$ ofer ptr o discutie de 30 min + -, plus posiblitate ptr alte angajari in viitor. Doar freelanceri romani, cu cateva review bune!

$5 / hr (Avg Bid)
    $5 / hr Oferta medie
    2 oferte

Am nevoie de informatii in legatura cu domeniile Google adwords, internet marketing, seo. Buget 8$ ptr maxim 1 ora. Sper la un singur bidder cu ceva review-uri.

$8 / hr (Avg Bid)
    $8 / hr Oferta medie
    1 oferte

$19 (Avg Bid)
    $19 Oferta medie
    1 oferte

Salut, Suntem o echipa de feelanceri din Bucuresti si cautam sa ne marim echipa. Suntem interesati de programatori php sau front end developeri. Cerinte Obligatorii Limba engleza Cunostinte minime de photoshop Cerinte Front end dev: Cunostinte avansate de HTML5/CSS3 Cunostinte de css media query (responsive design) Abilitatea de a crea site-uri in wordpress aproape iden...daca: Nu esti din Bucuresti Nu doresti sa lucrezi de la biroul nostru (zona Kaufland-Obor de luni pana vineri orele 10:00 - 18:00) Ai deja un job stabil Castigi deja peste 1000-1500 ron lunar cu ajutorul contului tau de freelancer Cu alte cuvinte acest job este pentru persoanele noi pe Freelancer, care au cunostintele necesare de a lucra dar nu primesc proiecte datorita lipsei de feedback si revie...

$543 (Avg Bid)
    $543 Oferta medie
    6 oferte
    Job Freelanceri Bucuresti S-a încheiat left

$599 (Avg Bid)
    $599 Oferta medie
    7 oferte

Buna ziua,caut pe cineva care ma poate ajutasa obtin trafic organic de preferat SUA si UK catre un site nou din domeniul sistemului de operare Android, va fi un portal cu review-uri la telefoane, cum sa rootezi, top apps, stiri, descriere telefoane etc . ( Toate vor fi scrise de editori in engleza si vor fi 100% originale )

$378 (Avg Bid)
    $378 Oferta medie
    11 oferte
    Marketing & Sales S-a încheiat left

Buna ziua, avem nevoie de un nr mai mare de vizitatori pe site-ul

$48 (Avg Bid)
    $48 Oferta medie
    1 oferte

am un proiect care trebuie facut repede e nevoie de un sql si o interfata pentru inventariere si vanzare produselor din niste magazine fizice sunt 4 la numar dar vor creste. partea de inventariere si vanzare trebuie facuta pana vineri restul proiectului il discutam la o cafea. Vrei?

PHP
    $991 (Avg Bid)
    $991 Oferta medie
    11 oferte
    Construiește un Site Web S-a încheiat left

Am nevoie de cineva care sa creeze un website care sa contina in mare parte review-uri dar si alte topicuri utile. Nu pot sa fac o evaluare a numarului de pagini deocamdata dar o sa va puteti face o idee dupa ce va trimit schita. Informatia de pe site ar trebui sa vina print-un web service cum ar fi XML, SOAP, JSON, informatii suplimentare va rog sa ma contactati.

$561 (Avg Bid)
    $561 Oferta medie
    18 oferte
    gestiune mag S-a încheiat left

PHP
    $1000 (Avg Bid)
    $1000 Oferta medie
    1 oferte

review aplicatie existenta (e posibil sa fie nevoie de modificari) upload in app store, pe un cont existent nu stiu cat poate dura, sunt dispus sa platesc hour rate daca am posibilitatea sa controlez fluxul de review app. in caz contrar, estimare, apoi aprobare buget. ca "must" ,agreement de confidentialitate.

$15 / hr (Avg Bid)
    $15 / hr Oferta medie
    1 oferte

...poate fi adaugata pe youtube (detalii despre formatul fisierului cu subtitrare le puteti gasi la aceasta adresa:) Eu am atasat acestui e-mail script-ul (ideea proiectului- aici veti vedea pe pagina nr 2 ce am desenat, adica mai exact niste omuleti nemultumiti si niste doctori angry face, un aspirator cu bubble cu IDR (adica innovative doc review), care preia gandurile pacientilor si medicii implicit, actiunea de procesare, si la sfarsit oameni fericiti si doctori zambareti), ceea ce am inregistrat (pe scene si full script, in cazul in care nu e bine sa fie portionata inregistrarea), si subtitrarea in romana a script-ului. Credeti ca se poate face? Nu vreau nimic complicat, omuletii pot fi redati cu un cap rotund si 5 liniute pe post

$250 (Avg Bid)
    $250 Oferta medie
    1 oferte

Buna, Caut o persoana care sa imi faca o baza de date internationala de magazine de nisa . Mai multe detalii as dori sa le dai in privat.

$398 (Avg Bid)
    $398 Oferta medie
    16 oferte

(This project is only for romanian freelancers) Firma noastra administreaza lantul de magazine sexshop si mai multe situri cu produse pentru imbunatatirea vietii sexuale. Avem nevoie de realizarea unor bannere publicitare de dimensiuni 300x250 468x60 728x90 in formate .jpg si .gif eventual si flash care sa faca referire la siturile noastre: In general aceste bannere vor fi rulate in retele de advertising de pe siturile cu continut pentru adulti. (Deci pot fi cu imagini explicite.) Va voi exemplifica in atasament cateva din materialele pe care

$37 (Avg Bid)
    $37 Oferta medie
    6 oferte

(This project is only for romanian freelancers) Firma noastra administreaza lantul de magazine sexshop si mai multe situri cu produse pentru imbunatatirea vietii sexuale. Avem nevoie de realizarea unor bannere publicitare de dimensiuni 300x250 468x60 728x90 in formate .jpg si .gif eventual si flash care sa faca referire la siturile noastre: In general aceste bannere vor fi rulate in retele de advertising de pe siturile cu continut pentru adulti. (Deci pot fi cu imagini explicite.) Va voi exemplifica in atasament cateva din materialele pe

$109 (Avg Bid)
    $109 Oferta medie
    10 oferte
    Web Design - Sales Letter S-a încheiat left

Salut, Am nevoie de un web designer pentru pagini de vanzare tip WSO. Pentru detalii, vorbim pe privat. Mersi mult.

$50 (Avg Bid)
    $50 Oferta medie
    1 oferte

...de activitate, plecand de la magazin de decoratiuni interioare si cadouri, productie decoratiuni textile, servicii de personalizare, servicii de sportive (inchirieri biciclete si paintball). Ma intereseaza o identitate vizuala de tip umbrela pentru care sa cuprinda celelalte domenii. Ca si enumerare a domeniilor sau a brandurilor, ar fi ceva de genu: Desiree - pentru decoratiuni interioare si magazine de prezentare, Urban Sports - pentru inchirieri biciclete si paintaball, Fineart - pentru atelierul de personalizare. Acest concept pe care il doresc va fi folosit pentru a elabora materiale promovare de tip carti de vizita, cataloage de prezentare pentru fiecare din activitate, elaborarea siturilor online de vanzari si prestari servicii si alte instrumente de promovare. In plus ...

$100 (Avg Bid)
    $100 Oferta medie
    1 oferte

Buna ziua! Eu vreau sa vand 4 produse pe un domeniu de nisa. P...de ziar -la al doilea si al treilea...un articol de blog (bloguri diferite) -la al patrulea...un produs dintr-un magazin online. Am nevoie de o solutie de comert online care sa includa seo on-page si off-page, astfel incat toate cele 4 cuvinte cheie sa fie pe primul loc in cautari Google. Inca nu am cumparat domeniul. Ar fi 2 variante: a. un magazin online care sa vanda cele 4 produse b. 4 magazine online (4 domenii diferite) fiecare de genul in care cuvantul cheie din numele domeniului sa fie pe primul loc in Google iar celelalte 3 produse sa fie pe locul 2.-4 Plata defalcata in 2 transe: jumatate la finalizarea magazinului online si jumatate in momentul cand cele 4 cuvinte cheie ajung pe primul loc in Google.

$274 (Avg Bid)
    $274 Oferta medie
    13 oferte
    Layout pentru un site S-a încheiat left

Salutare Cosmin. Numele meu este Marius Tambrescu. Am nevoie de ajutor in ceea ce priveste grafica unui website, logo si de ce sa nu-i spunem chiar o identitate pentru un site. Pentru toate paginile. Site-ul este in esenta o combinatie intre un agregator de preturi si un portal de stiri si review-uri din domeniul telefoniei mobile. Practic pe langa stiri si review-uri preluate din diverse surse iti va oferi posibilitatea si sa gasesti diverse accesorii si piese pentru telefonul cautat, aratandu-ti preturi de la pana la . Ca referinta ai combinate cu binecunoscutul sau shopmania.ro. Tin sa specific ca ma intereseaza strict partea de grafica. Pentru partea de implementare/programare am deja pe cineva. Practic doar sa imi faci grafica si sa mi-o slice-uiesti

$500 - $500
    $500 - $500
    0 oferte
    Proiect educational cv30 S-a încheiat left

cv30 este cel mai simplu mod de a alege ce ţi se potriveşte, dintre mii de programe de licenţă, masterat, doctorat, burse, internship, cursuri online şi offline, extracurriculare din România, Uniunea Europeană şi SUA. Cautam direct sales manager pentru proiectul educational cv30, pentru perioada aprilie - decembrie 2014. Colaborarea se va realiza in regim Project Based, Consultanta sau Full Time. Pentru a face parte din echia noastra trebuie sa propuneti o solutie de distributie si vanzare a publicatiei care sa: a) coste maximum 25% din valoarea produsului b) vanda in perioada aprilie - decembrie 2014 peste 20.000 de exemplare Echipa cv30

$250 - $750
    $250 - $750
    0 oferte
    realizare magazien online S-a încheiat left

Caut freelancer serios care sa-mi faca 4 websiteuri destul de simple,3 magazien online si unu de anunturi online, dar siteurile sa arate foarte bine, curate, friendly look, etc. sa stie sa faca si logo-uri. Deasemenea vreau si seo la ele. detaliere magazine online un magazin pentru promovare si vanzare tamplarie pvc cu geam termopan un magazin pentru promovare si vanzare accesorii tamplarie ( rulouri , jaluzele , etc, ,,,,,,sisteme de umbrire) un magazin online pentru vanzare produse din toate categoriile posibile cu multe subdomenii administrabile separat si impreuna un site de anunturi online pentru romania

$1543 (Avg Bid)
    $1543 Oferta medie
    23 oferte

Am nevoie de un soft pentru o afacere care o dezvolt . Consta in gestionarea cozilor de așteptare . In instituții îmi trebuie un soft mai complet si aici ma refer ca pe panoull led trebuie sa apară nr d...care o dezvolt . Consta in gestionarea cozilor de așteptare . In instituții îmi trebuie un soft mai complet si aici ma refer ca pe panoull led trebuie sa apară nr de așteptare plus ghișeul unde trebuie sa ajungă persoana respectiva , de asemeni fiecare Ghișeu trebuie sa fie conectat la panou pentru a putea sa cheme persoanele la Ghișeu când acesta este liber. Îmi trebuie si un soft mai simplu magazine , medic etc unde o sa fumctioneze pe baza unor bonuri iar pe display sa apară doar nr de ordine iar persoana respectiva sa dea un click de la calc pt a ...

$305 (Avg Bid)
    $305 Oferta medie
    6 oferte

Am doua magazine in prestashop si am probleme nu imi arata in frontpage decat homepage, cand intru pe produse da eroare. In admin am tot ce trebuie. Se pricepe vreun roman la asa ceva?

$22 (Avg Bid)
    $22 Oferta medie
    4 oferte

Doresc ca site-ul meu care il administrez sa poata avansa si sa ajunga pe piata de internet intre primele 10 magazine de vanzari online de servere radio

$27 (Avg Bid)
    $27 Oferta medie
    2 oferte

Salut, Am nevoie de un coleg (colega) colaborator pentru realizarea de site-uri web pe platforme administrabile precum Wordpress si Joomla. Initial vei realiza siteuri de prezentare si bloguri urmand ca pe parcurs sa te ocupi si de magazine online. Trebuie sa ai ceva experienta in crearea de websiteuri de la zero. Ofer un comision foarte avantajos la fiecare proiect preluat de la client. Caut pe cineva serios care vrea o colaborare pe termen lung si care sa fie din Romania.

$415 (Avg Bid)
    $415 Oferta medie
    8 oferte

Sa spunem ca toti spun de ce sa imi fac un magazin online sau cu ce near putea zic ca ne ajuta foarte mult la vinderea unor lucruri pe care nu le mai folositi spre exemplu(jucarii,telefoane,electrocasnice etc) si decat sa le aruncati la gunoi mai degraba le vindeti si scoateti un dependenta de alti factori! Construieste-ti magazinul online cu ajutorul unei platfo...alti factori! Construieste-ti magazinul online cu ajutorul unei platforme ecommerce integrate, care iti ofera toate functionalitatile necesare pentru dezvoltarea unei afaceri online de succes. Securitatea si stabilitatea sistemului sunt temelia unei platforme puternice. Folosim cele mai performante tehnologii de protectie a datelor si iti oferim o platforma de incredere, folosita deja de mii de magazine online.

$8 - $29
    $8 - $29
    0 oferte
    Site pentru gradinari S-a încheiat left

Site creat pentru gradinari. Puteti obtine pentru fiecare sezon florile decorative pentru casa Dumneavoastra. Sere de Flori Turda,judetul Cluj, produce petunii,muscate,crizanteme,panselute..Va asteptam sa ne vizitati pt a va bucura de frumusetea florilor. Servicii oferite: -recomandari in aleger...Puteti obtine pentru fiecare sezon florile decorative pentru casa Dumneavoastra. Sere de Flori Turda,judetul Cluj, produce petunii,muscate,crizanteme,panselute..Va asteptam sa ne vizitati pt a va bucura de frumusetea florilor. Servicii oferite: -recomandari in alegerea florilor potrivite pentru casa Dumneavoastra -plantarea florilor in jardiniere sau ghivece mari -livrari la domiciliu sau magazine Flori de toamna-iarna Interioare Exterioare Interioare ...

$57 (Avg Bid)
    $57 Oferta medie
    8 oferte

...administrare sa instalez teme/templateuri, pluginuri - trebuie sa poata fi instalat foarte usor : se urca scriptul pe un server ce respecta cerintele si apoi se acceseaza in browser pagina si sa fie 3 pasi a. completare datelor despre site - titlu, descriere, user de admin, parola, licenta b. datele pentru baza de date ( sau daca se poate scriptul sa creeze automat baza de date si userul ) c. review detalii - finalizare - trebuie sa se poata instala doar pe baza de licenta : licenta va fi data de mine de pe un alt server si va fi data pe un nume de domeniu. - in administrare trebuie sa aiba un buton de update. de fiecare data cand va fi imbunatait codul, cel care are scriptul. cu un singur click, scriptul sa se conecteze la serverul meu si sa isi faca update ( cum este...

$1650 (Avg Bid)
    $1650 Oferta medie
    9 oferte